Picculu asparagus, una legenda fiera.

Da i prudutti impurtati à una di e più grande industrie in u mondu cù u più altu livellu di RICERCA è sviluppu, l'ultimi 20 anni brillanu cù a diligenza è a saviezza di u populu Chinese.

Da l'intruduzioni di u primu batch di risorse germoplasma asparagus, à u cultivo di i primi variità di asparagus di China cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti, à l'iniziu è a cuuperazione internaziunale di u prughjettu di u genoma di l'asparagus, sti 20 anni anu registratu l'arrampicata è a ricerca di u populu Jiangxi. .

Cina hè diventata u centru mundiale di produzzione, trasfurmazioni, cummerciu, ricerca è sviluppu di l'industria di l'asparagus.Dr Chen Guangyu, capu espertu di naziunale senza prufittu Industria (agricultura) Research scentificu è ispettore di Jiangxi Academy of Agricultural Sciences, orgogliu hà dettu chì in i prossimi 30 anni, l'industria di l'asparagus mundiale serà guidata da a Cina.

Innuvazione: per stabilisce una pusizione di punta in l'industria mundiale di l'asparagus

Chì tipu d'asparagus hè più tolerante à u salinu?Chì tipu d'asparagus hè più resistente à a seca?

I risultati di a sequenza di u genoma di l'asparagus seranu u focu di u 13u Cungressu Mondiale di l'Asparagus chì si terrà in Nanchang u 16 d'ottobre. Questa cullaburazione internaziunale, iniziata è guidata da i scientisti chinesi, significa chì e novi variità d'asparagus ponu esse selezionati selettivamente secondu i bisogni di produzzione attraversu. metudi di ripruduzzione moleculare, chì inauguranu una era post-genomica per l'industria di l'asparagus.

A cooperazione internaziunale di l'asparagus Genome Project hè coordinata da esperti naziunali è stranieri cumpresi Jiangxi Academy of Agricultural Sciences è università di Georgia in i Stati Uniti.Questu hè u sicondu prughjettu maiò di cuuperazione internaziunale di u Prughjettu Genome guidatu da scientisti chinesi, dopu à u Prughjettu Genome Cucumber.

A squadra d'innuvazione di l'asparagus di Jiangxi Academy of Agricultural Sciences guidata da u duttore Chen Guangyu hè u core di ricerca è sviluppu di l'industria di l'asparagus Chinese.Hè stata questa squadra chì hà introduttu i risorsi di germoplasma d'asparagus urigginati da a costa mediterranea in Cina per a prima volta, hà stabilitu a prima cria di risorse di germoplasma d'asparagus di China, è hà cultivatu parechje varietà novi cù diritti di pruprietà intellettuale completamente indipendenti.

L'asparagus hè dioicu è, in regula, ci vole almenu 20 anni per stabilisce un sistema di ripruduzzione cumpletu.Utilizendu a tecnulugia di a cultura di tissuti è a tecnulugia di marcatura moleculare assistita, a squadra innovativa in Jiangxi hà cumpletu u successu successu da l'introduzione di varietà à l'allevamentu indipendente in solu 10 anni."Jinggang 701" hè a prima varietà nova appruvata da a generazione hibrida clonale statale F1, "Jinggang Hong" hè a prima nova varietà tetraploide viola, "Jinggang 111" hè a prima varietà nova tutta maschile scelta da a tecnulugia di ripruduzzione assistita da marcatori moleculari. .Cusì, a Cina hà finitu a situazione passiva di e sementi d'asparagus cunvintanu cumplettamente à l'impurtazioni è esse cuntrullati da l'altri.

U tippu, cunnisciutu cum'è cancru d'asparagus, pò riduce i rendimenti finu à u 30 per centu à nunda quandu si trova.A squadra di l'innuvazione di l'asparagus di l'Academia Pruvinciale di Scienze Agricole, da l'aspettu di a ripruduzzione di variità resistenti è di a tecnulugia di cultivazioni di sustegnu, hà eliminatu a stamina di u troncu in un colpu.Utilizendu e tecniche di cultivazioni di facilità standardizati furnite da a squadra, l'asparagus rende una media di più di 20 tunnellati per ettari, parechje volte u livellu di 4 tunnellati per ettari in strutture simili à l'esteru.

S'appoghjanu nantu à i rializazioni eccezziunali di l'innuvazione indipendente, l'Accademia Pruvinciale di Scienze Agricole hà presidutu u sviluppu di u primu batch di 3 standard naziunali di l'industria di l'asparagus, è hà stabilitu una basa di dimostrazione di produzzione di asparagus organici di prima classe.Avemu criatu u modu più avanzatu di piantazione di asparagus organici in Cina, è ottenutu a certificazione organica di l'UE, è ottene u "passu verde" à u mercatu internaziunale.


Tempu di Postu: Apr-27-2022