Lemon grass nutre è aumenta u gustu di a pelle.

Hè una spezia di limon grass cresce in i tropici di erbe salvatichi, in Cina, Guangdong, Hainan è Taiwan, ci hè una grande zona, a pianta hà una fragranza naturali, è datu priorità à cun cluster, e so foglie in carica dopu a pianta di purificazione. oliu essenziale, è a so pianta sana dopu à a carica pò ièssiri usatu comu na medicina, hè una spezia di materiali medicinali Chinese di particularmenti altu valore medicinali.Se vulete sapè l'efficacità è u valore medicinali di l'erba di limonu, pudete verificà cù xiaobian.

L'efficacità è l'azzione di lemon grass

1. Nutrite a pelle

Lemon grass, micca solu cù u profumu naturali, cuntene ancu vitamini ricchi, c a sustanza dopu assorbita da u corpu, pò impedisce u pigmentu in generazione è impedisce l'accumulazione di pigmenti in a superficia di a pelle pò dessal splash whitening a pelle, in più cuntene. polisaccaridi è altri ingredienti attivi dopu assorbiti da u corpu, ponu nutriscia è tenera a pelle, migliurà l'elasticità di a pelle postponendu l'anziane di a pelle.

2. antibacterial è anti-inflammatory

Ingredienti medicinali, erba di limonu è certe persone l'utilizanu l'acqua di bolle per beie, ponu distrughje u corpu in una varietà di batteri sensibili è batteri patogeni, ponu impedisce chì i batteri di ripruduzzione è ripruduzzione in u corpu umanu, ponu impedisce a inflamazioni in u corpu, di solitu aduprà. lu à immerge l'acqua lava una faccia, pò pulisce in profonda a malatia di a pelle pò regulà a secrezione d'oliu, pò mantene a pelle umana tenera è liscia u statu di salute.

3. Aumentà u gustu è l'aroma

In a vita di ogni ghjornu, u lemon grass pò ancu esse usatu cum'è un travagliu di cundimentu, soprattuttu in u marinatu di qualchi carne, aghjunghjendu a quantità ghjusta di limon grass pò caccià l'odore di carne, è dà un ligeru aroma di limonu, perchè a carne hà u gustu. assai bè dopu a cucina.

U valore medicinali di lemon grass

1. Tratta l'obesità

Lemon grass hà un effettu terapèuticu evidenti nantu à l'obesità.In u trattamentu, hè necessariu di mischjà l'erba di limonu cù u rosmarinu è pigliate dopu à bolle cù l'acqua.Puderanu accelerà u metabolismu di l'acqua eccessiva in u corpu umanu, è ponu a disintossicazione diuretica, è ancu prumove a brucia di grassu in u corpu, perchè a ghjente pò perdiri pesu dopu à piglià.

2. trattamentu di stitichezza

Lemon grass hà una stimulazione ligera à l'intestinu umanu, pò accelerà a peristalsis intestinale, è pò pulisce l'accumulazione di tossine in u muru intestinali, e persone dopu a stitichezza, ponu mette u zuccheru di limonu frescu tritatu direttamente dopu à piglià pò ancu aghjunghje dopu l'acqua. decoction, tramindui i metudi ponu accurtà u tempu di defecazione pò mantene a defecazione senza ostaculi.


Tempu di Postu: Apr-27-2022